torstai 16. elokuuta 2012

USA info

Heippa kaikki ! Ajattelin nyt kertoa vähän lisää mun tulevasta kodista. Perhe tietojeni saapumisessa kesti melko kauan, ja aloin olla jo varma siitä ettei kukaan ota mua niitten perheeseen. Mutta niin kuin sitä sanotaan, hyvää kannattaa odottaa. Heinäkuun loppu puolella ne tiedot sitten saapuivat, enkä voisi olla onnellisempi siitä millainen mun host-perhe ja kaupunki on. 

Perheeseeni kuuluu isä, äiti ja -94 vuonna syntynyt sisko. Oon jutellut mun tulevan siskon ja  sen kavereiden kanssa paljon. Ne vaikuttaa kaikki tosi kivoilta ja näyttää, että meillä on paljon yhteistä. Ainakin shoppailu näyttää kuuluvan meidän kaikkien mieltymyksiin
.
we<3it

En tiedä vielä paljoakaan mun koti kaupungistani Petersburgista. Se on noin 2000 ihmisen kaupunki, joka sijaitsee Michiganin osavaltion etelä-osassa melko lähellä Detroittia. Olen katsellut paikkoja google mapsista käsin ja näkymä on, no aika pelto voittoinen.

 

Oikeasti olen onnellinen siitä minne pääsin. Elämä pienellä paikalla on varmasti idyllistä, ihanaa ja rennompaa kuin se olisi jossain New Yorkin kaltaisessa suuressa kaupungissa. Petersburgin keskustassa on kai yksi kahvila ja ehkä huoltoasema, mutta onneksi kauppakeskus löytyy läheisestä kaupungista. Mut hei mähän lähin hakemaan niitä uusia ja erilaisia kokemuksia.

Uusia kokemuksia löytyy muuten myös mun host-perheen takapihalta, nimittäin omat hevostallit. En oo ikinä ratsastanut, mutta voi olla että jenkeistä palaa takasin true heppatyttö.


Tuleva kouluni on Summerfield high school, joka on aika pieni kuten arvata voi. Siellä on kuitenkin melko paljon toimintaan kuten koris joukkueita ynnä muuta. Oon todella innoissani kouluun menosta, ehkä ekaa kertaa viiteen vuoteen. Kattokaa nyt tota koulun logoa! Voin vain kuvitella koko koulun yhdessä kannustamassa koris joukkuetta voittoon. Hah, nää mun kuvitelmat voi olla suoraan teini leffasta, mut silti vähänkö olisi siistiiä.


Eilen sain melko paljon vedettyä asioita yli mun to do listiltä. Se on jotenkin helpompaa kun noi kaverit istuu siellä koulun penkillä. Nyt on hankittu tuliaisia ja kaikkea tarpeellista, pinkki matka- sekä lento laukku on messissä ja kampaajalla käyty.

Tämän postauksen kuva vajeen takia voisin tehdä teille seuraavaksi semmosen kuva pläjäyksen, vaikka ostoksista ja uusista hiuksista. Saatatte saada vaikka mitä hauskoja kuvia, sillä ollaan menossa tässä joku päivä teknologia ostoksille, ja pitäähän mun jollekkin esitellä mun uuden kullan ensimmäiset otokset. Mutta nyt öitä!

2 kommenttia:

  1. voin sanoo et tommonen pikku kaupunki on sika hyvä! mä oon ainaki sopeutunu tosi hyvin tänne ja tutustuu paremmin ihmisii pienes paikas :)
    -eevi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii uskon että toi pikku kaupunki tulee olemaan se mun juttu :) ! Tosi kiva et sun on hyvä olla siellä, ja muista pitää hauskaa ;) !

      Poista