tiistai 21. elokuuta 2012

Lahti city, home sweet home


Moi kaikki ! Viikonloppu kului suurimmaksi osaksi kavereiden kanssa löhöillessä. Perjantaina pidettiin leffailta american pien kera ja käytiin yö kävelyllä katsomassa tähtiä. Launtaina päätettin sitten Pauliinan kanssa panostaa ja mentii ottamaan kuvia ympäri Lahtea, ja tässä joitain otoksia. Kuvat on otettu mun kaverin kameralla, mutta  eilen sain vihdoinkin  myös mun oman kullan käyttöön. 

Sunnuntai kului mun äitin kanssa Karismassa, jossa olin muuten kolmatta kertaa samojen vaatteiden takia. Vaikka on koko eilisen illan muistuttanu itteään asiasta, on oikeesti vaikeaa muistaa ottaa se kuitti mukaa kun lähtee palauttamaan vaatteita. No perus minä :D Ja sitten kun sain vihdoin oikeat vaatteet käsiini suunnattin mun veljen luokse. Siellä aika kului leppoisasti hyvää ruokaa syöden ja maailman ihanimpien veljentyttöjen seurasta nauttien. (Voivoi kun ne tytöt tulee kasvaamaan paljon vuodessa, niitä tulee kyllä ihan kamala ikävä).

Ainii chekatkaa uusi tukka, nyt vedetään vähä lyhyemmällä mallilla. Me qusta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti