tiistai 8. tammikuuta 2013

NOVEMBER

Viime postauksesta on pikkasen aikaa  kaksi kuukautta hieman yli. Puollustuksekseni voisin sanoa että kun koris alkoi marraskuun alussa mä oon ollu tosi kiireinen, mutta oikeesti oon vaa ollu liian laiska.

Marrakuussa siis alko mun koriksen täyteinen arki meillä on kahen tunnin harkat joka arkipäivä. Marrakuun lopussa meillä alko pelit joita on yleensä kaksi viikossa. Ennen ku noi pelit alko meijän harkat oli täyttä tuskaa ja tosi tosi rankkoja, mutta nyt pelien alettua ollaan alettu ottaa rauhallisemmin et jaksetaa sit pelatakkin. Pelipäivinä pukeudutaan juhlavammin kouluu ja sit mennää ennen peliä yhdessä syömää jonkun pelaajan kotii. Syömisen jälkee mennään yleensä yhdessä kattomaan poikien tai JV-tyttöjen pelejä kun ne pelaa ennen meitä.


Päivä ennen mun synttäreitä mentii mun siskon kanssa shoppailemaan Toledon ostarille ja mentii Victoria's Secretin yksityiseen shoppailu iltaan, jossa oli hyvii alennuksia, herkkuja, DJ ja arvontoja. Mä voitin iphone kuoret!!!!!!! Mut valitisin vahingos kuoret iphone vitosee ni nyt en ees tiiä ketää kelle ne voisin antaa. Sain myös mun synttärilahjan elikkä VS:n lahjakortin etuajassa, että pääsin sinne vähä tuhlailemaan.
 

Synttäri aamu alkoi kun mun sisko toi mulle kukkia ja mäkin aamupalaa. Koulu päivä oli hauska, vietii muffinsseja matikan luokalle ja mun host äiti toi mulle kouluun oman pizzan lounaaksi jonka sit jaoin muitten ihmisten kaa. Kaikki toivotteli mulle hyvää syntymäpäivää. Koulun jälkee mentii ottaa mani- ja pedikyyrit host-äitin ja siskon kaa ja illalla mentii sitte koko perheen kanssa hienoon Japanilaiseen ravintolaanyömään naminami.

En todellakaa odottanu mitään näin hienoa mun synttäreiksi ja oon tosi kiitollinen mun host-perheelle.




Viikonloppuna vietettiin synttäreitä sitten kavereitten kesken käytii syömässä Olive Gardenissa ja sit  Aynur ja Cadey tuli meille yöksi.






 Yksi keskiviikko ilta Cadey perheineen kutsu mut Toledon yliopiston futis peliin. Se oli mun eka iso amerikkalainen futis peli! Oli eka semmonen talvinen tosi kylmä ilta ja peli jatku ilta 12 saakka, mua väsytti ihan himona kun tulin suoraan reeneistä, mutta silti oli tosi hauska ja hyvä meiniki. Alko himottaa amerikassa opiskelu lukion jälkee, mut miksi lähtee pois maasta missä on yks parhaista opetuksista ja se on viel ilmanen. Ehkä mä keksin jotain.


Marraskuun lopussa pääsin viettämään mun ekan Kiitospäivän. Päivällä syötiin perheen kanssa ja katottii jotain futispeliä ei oikee mun siskon kanssa keskitytty siihen, sillä me valmistuttiin illan koitokseen nimittäin  Black Friday shoppailuihin. Black Friday on siis päivä Kiitospäivän jälkee jollon kaupat aukee joskus keskellä yötä, niissä on hulluja alennus myyntejä, ihmiset jonottaa ovien takana ja on valmiina taklaamaan saadakseen sen tarjouksen itselleen. Me suunnattiin Toledon ostarille pääkohteenamme yllättävästi Victoria' s Secret (oon lievästi addikotoitunut, mikä on mun siskon syytä).

Meno siellä oli hullua. Oltiin ovilla 10 illalla ja ne aukes 11,  minkä jälkee odotettii viel tunti et kaupat aukes. Kun ostarin ovet aukes, ainoastaa sillä ovella millä me oltiin ni oli joku sata kaks sataa ihmistä ja suurin osa niistä oli teini tyttöjä kohteena sama paikka kun meillä. Turvimeihet sano et viis ihmistä voi mennä sisään yhtä aikaa ettei synny hässäkkää no kun ne ovat aukes kaikki vaa alko rynnii massana sisää ja se turvamies vaan väisti. Mä jäin jumii oveen varmaa minuutiks ja ihmiset vaa rynni mun niskaa. Kun viimein pääsin vapaaksi oli kadottanu mun siskon ja sen kaverin ne oli rynniny ekojen joukossa sisää. viimein löysin ne ja saatii yllättävän hyvät paikat VS:n jonosta. Sieltä kaaoksen keskeltä löysin mun Suomen kamuille joululahjoja mitää muuta en ostanu.

Marraskuussa tapahtu paljona kaikkea muutakin. Aamupaloja perheen kesken, autoajeluja, leffassa käyntiä, aina yhtä ihania pyjama leffa rentoilu sunnuntaita siskojen kesken, keksejä, lasten kanssa leikkimistä, lahjuksia Suomesta, smash tv-sarjaan addikotitumista, tunteita laidasta laitaan, rentoja koulupäiviä ja tyhmille asioille hekottamista.

Vihdoinkin sain tän tehtyä. Ehkä uusi vuosi tuo uutta tarmoa ja jaksan kirjotella tännekki enemmän. Keväällä on ainaki tapahtumassa niin paljon mistä kirjottaa etten enää malta oottaa.

PRETTY LITTLE LIARS UUSI KAUSI ALKAA HUOMENNA !!! Tätä ollaaan ootettu, mun vaihto vuoden ekana päivänä katottiin siis sen edellisen kauden vika jakso. Muistan ku mietittiin, että sen sarjan jatkumiseen on ihan liian pitkä aika. Huihui kui tää aika menee nopsaa.


1 kommentti: